شامپو بیومن موهای چرب با رایحه سیب 1000 میل

ویژگی‌های محصول
  • نوع محصول: شامپو
  • جنسیت: آقایان
  • نوع مو: مناسب موهای چرب
  • حجم: 1000میل
  • برند: بیومن
فروشنده: Milad
گارانتی برادران احمدی
موجود در انبار برادران احمدی
موجود در انبار
  • ارسال توسط فروشگاه اینترنتی برادران احمدی
بازگشت
Milad
(عضویت: 1403-06-17)
0% رضایت از کالا (0 نفر)
کاملا راضی
کاملا ناراضی
بازگشت
  • ارسال توسط فروشگاه اینترنتی برادران احمدی
    جهت سفارش عمده این محصول لطفا از طریق واتساپ با ما در تماس باشید.

تماس بگیرید

توضیحات

  • حاوی سرکه سیب و ویتامین B3
  • از بین برنده چربی های مو و کف سر
  • جلوگیری از ایجاد چربی در موها
  • پاکسازی کامل آلودگی ها روی سر و مو
  • جلوگیری از ریزش مو
  • ایجاد ظاهری سالم و زیبا در موها
  • ترمیم کننده و شادابی بخش
  • طراوت بخش
  • نرم کننده
  • تقویت موها
  • مناسب آقایان

شامپو بیومن مو های چرب سیب با حجم 1000 میل یکی از محصولات برجسته در زمینه بهداشت و مراقبت از موی سر است که به طور خاص برای افراد با موی چرب طراحی شده است. این شامپو به دلیل ترکیبات خاص و فرمولاسیون مؤثرش توجه بسیاری از مصرف‌ کنندگان را به خود جلب کرده است.

شامپو بیومن موهای چرب با رایحه سیب 1000 میل

مزایای شامپو بیومن

تنظیم چربی مو : شامپو بیومن با فرمولاسیون خاص خود، قادر است تعادل چربی طبیعی مو را برقرار کند. این محصول به طور مؤثر چربی اضافی مو را کاهش می‌ دهد و از بروز مشکلات ناشی از چربی بیش از حد مانند شوره سر و کثیفی جلوگیری می‌ کند.

رایحه خوشایند سیب : یکی از ویژگی‌ های منحصر به فرد این شامپو، رایحه دلپذیر سیب آن است. عطر دلنشین این محصول نه تنها حس تازگی و شادابی را به مو ها می‌ بخشد، بلکه تجربه‌ ای لذت‌ بخش از استحمام را برای کاربران به ارمغان می‌ آورد.

حفظ رطوبت مو : در حالی که این شامپو به کنترل چربی می‌ پردازد، فرمولاسیون آن به محافظت از رطوبت طبیعی مو نیز توجه دارد. این ویژگی باعث می‌ شود که مو ها در عین پاکیزگی، از خشکی و زبری محافظت شوند و لطافتی خوشایند داشته باشند.

مناسب برای استفاده روزانه : شامپو بیومن به گونه‌ ای طراحی شده است که می‌ توان از آن به صورت روزانه استفاده کرد. این امکان استفاده منظم، موجب می‌ شود که مصرف‌ کنندگان به راحتی بتوانند روتین مراقبت از موی خود را حفظ کنند و از بروز مشکلات ناشی از چربی مو جلوگیری کنند.

کاهش شوره سر : از دیگر مزایای این شامپو، خاصیت ضد شوره آن است. با استفاده منظم، این محصول می‌ تواند به کاهش شوره سر کمک کند و از خارش و التهاب پوست سر جلوگیری نماید.

شامپو بیومن موهای چرب با رایحه سیب 1000 میل

دریافت سایر محصولات شامپوها 

نحوه ی استفاده از  شامپو بیومن موهای چرب

آماده‌ سازی موها : قبل از استفاده از شامپو بیومن، ابتدا مو ها را به خوبی با آب ولرم خیس کنید. این کار به باز شدن فولیکول‌ های مو کمک کرده و باعث می‌ شود شامپو بهتر به مو ها نفوذ کند. همچنین، آب ولرم به کاهش چربی پوست سر کمک می‌ کند.

مقدار مناسب شامپو : مقدار شامپوی مورد نیاز بستگی به طول و حجم مو ها دارد. به طور کلی، یک یا دو پمپ از شامپو برای مو های متوسط کافی است. در صورتی که مو های شما بلند یا پرپشت است، ممکن است به مقدار بیشتری نیاز داشته باشید.

ماساژ ملایم : پس از ریختن شامپو در دست، آن را به آرامی بر روی مو ها اعمال کنید. با نوک انگشتان خود مو ها و پوست سر را به آرامی ماساژ دهید. این کار کمک می‌ کند تا شامپو به خوبی به تمام نقاط مو و پوست سر برسد و چربی اضافی را از بین ببرد. همچنین، این ماساژ باعث افزایش جریان خون به پوست سر می‌ شود که می‌ تواند به سلامت مو ها کمک کند.

زمان انتظار : پس از ماساژ، اجازه دهید شامپو به مدت ۲ تا ۳ دقیقه بر روی پوست سر باقی بماند تا اثرات آن به بهترین وجه اعمال شود. این زمان به مواد مؤثر شامپو اجازه می‌ دهد تا به خوبی عمل کنند و ریشه‌ های مو را تقویت نمایند.

شستشو : مو ها را با آب ولرم به خوبی شستشو دهید تا شامپو کاملاً از روی مو ها و پوست سر پاک شود. اطمینان حاصل کنید که هیچ باقیمانده‌ ای از شامپو بر جای نمانده باشد، زیرا این امر می‌ تواند باعث ایجاد چربی و کثیفی مجدد شود.

شامپو بیومن موهای چرب با رایحه سیب 1000 میل

توضیحات تکمیلی

نوع محصول

شامپو

جنسیت

آقایان

نوع مو

مناسب موهای چرب

حجم

1000میل

برند

بیومن

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “شامپو بیومن موهای چرب با رایحه سیب 1000 میل”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لازم است محتوای ارسالی منطبق برعرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخرو توهین باشد.
از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.
در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه‌ی نظر درباره‌ی کالا ارائه‌ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.
با توجه به ساختار بخش نظرات، از پرسیدن سوال یا درخواست راهنمایی در این بخش خودداری کرده و سوالات خود را در بخش «پرسش و پاسخ» مطرح کنید.
کیفیت ساخت:
کارایی:
امکانات و قابلیت ها:
ارزش خرید در برابر قیمت:

محصولات مرتبط