استیک ضد تعریق ژیلت مدل Cool Wave حجم 80 گرم

ویژگی‌های محصول
  • نوع محصول: استیک ضد تعریق
  • نوع پوست: انواع پوست
  • جنسیت: آقایان
  • حجم: 80 میل
  • برند: ژیلت
فروشنده: Milad
گارانتی برادران احمدی
موجود در انبار برادران احمدی
موجود در انبار
  • ارسال توسط فروشگاه اینترنتی برادران احمدی
بازگشت
Milad
(عضویت: 1403-06-17)
0% رضایت از کالا (0 نفر)
کاملا راضی
کاملا ناراضی
بازگشت
  • ارسال توسط فروشگاه اینترنتی برادران احمدی
    جهت سفارش عمده این محصول لطفا از طریق واتساپ با ما در تماس باشید.

تماس بگیرید

توضیحات

  • خنک کننده
  • ضد حساسیت
  • مناسب استفاده آقایان
  • ضد تعریق
  • دارای بافت ژلی
  • با حفاظت ۷۲ ساعته در برابر تعریق

استیک ضد تعریق ژیلت مدل Cool Wave یکی از محصولات محبوب در زمینه مراقبت از بدن و حفظ طراوت پوست است. این محصول با فرمولاسیونی منحصر به فرد، به منظور کنترل رطوبت و بوی نامطبوع عرق طراحی شده است. این محصول حاوی ترکیباتی است که به پوست نرمی و لطافت می‌ بخشند و از ایجاد التهاب و تحریک جلوگیری می‌ کنند. همچنین، عطر فوق‌ العاده‌ ای که این استیک دارد، حس تازگی و طراوت را به مصرف‌ کنندگان منتقل می‌ کند.

استیک ضد تعریق ژیلت مدل Cool Wave حجم 80 گرم

مزایای استفاده از محصول استیک ضد تعریق ژیلت

کنترل مؤثر بوی بدن : استیک ضد تعریق ژیلت مدل Cool Wave با فناوری پیشرفته خود قادر است به‌ خوبی از بروز بوی ناخوشایند ناشی از تعریق جلوگیری کند. ترکیبات ویژه‌ ای که در این محصول به کار رفته، به کاهش بوی بدن کمک شایانی می‌ کنند. نتیجه آن، احساس تمیزی و طراوت در طول روز است، که به ویژه در شرایط گرم و مرطوب کمک شایانی به کاربران می‌ کند.

جلوگیری از تعریق : یکی از ویژگی‌ های برجسته این استیک، توانایی آن در کاهش سطح تعریق در نواحی زیر بغل است. با استفاده از این محصول، فرد می‌ تواند به راحتی فعالیت‌ های روزمره خود را انجام دهد، بدون اینکه نگرانی از تعریق بیش از حد داشته باشد. این خصوصیت باعث افزایش اعتماد به نفس افراد در موقعیت‌ های اجتماعی و حرفه‌ ای می‌ شود.

فرمولاسیون ملایم و بدون الکل : استیک ضد تعریق ژیلت مدل Cool Wave با فرمولاسیون ملایم خود، به‌ ویژه برای افرادی که دارای پوست حساس هستند مناسب است. این محصول فاقد الکل می‌ باشد، که به جلوگیری از تحریکات پوستی کمک کرده و احساس نرمی و لطافت را برای پوست به ارمغان می‌ آورد. این ویژگی به‌ ویژه پس از اصلاح یا در زمان‌ های گرم بسیار حائز اهمیت است.

طراحی کاربردی : طراحی ارگونومیک و مناسب این استیک موجب می‌ شود که استفاده از آن ساده و راحت باشد. حجم 80 گرمی این محصول به اندازه‌ ای است که به راحتی می‌ توان آن را در کیف شخصی یا کمد نگهداری کرد. همچنین، بسته‌ بندی آن به گونه‌ ای است که از هرگونه نشتی جلوگیری می‌ کند و استفاده از آن را برای کاربران تسهیل می‌ بخشد.

رایحه دلپذیر : علاوه بر ویژگی‌ های عملکردی، رایحه ملایم و دلنشین این استیک، حس طراوت را به کاربر منتقل می‌ کند. رایحه Cool Wave باعث می‌ شود که فرد در طول روز احساس تازگی کند و به نوعی احساس راحتی و خوشایندی به فرد القا نماید.

استیک ضد تعریق ژیلت مدل Cool Wave حجم 80 گرم

دریافت سایر محصولات استیک ضد تعریق 

نحوه ی استفاده از محصول استیک ضد تعریق

پیش‌ نیازها : قبل از استفاده از استیک ضد تعریق، مطمئن شوید که پوست ناحیه زیر بغل شما تمیز و کاملاً خشک است. بهتر است این محصول را بعد از استحمام و در زمانی که پوست هنوز رطوبت ندارد، اعمال کنید. استفاده از استیک بر روی پوست مرطوب یا عرق کرده، ممکن است تأثیرگذاری آن را کاهش دهد.

طریقه اعمال استیک

  • گام اول : درپوش استیک را باز کنید و مطمئن شوید که سر استیک به آرامی از محفظه خارج شده است.
  • گام دوم : با یک حرکت آرام، استیک را به آرامی بر روی ناحیه زیر بغل بمالید. بهتر است ابتدا یک لایه نازک از محصول را به‌ طور یکنواخت بر روی پوست خود اعمال کنید.
  • گام سوم : در صورت نیاز، می‌ توانید مجدداً استیک را به سطح پوست بمالید تا پوشش بیشتری ایجاد شود، اما از اعمال زیاد آن خودداری کنید تا مانع از ایجاد نرمی و گاز استفاده نشود.

زمان مناسب برای استفاده : بهترین زمان برای استفاده از استیک ضد تعریق ژیلت، صبح پس از استحمام است. همچنین، در صورت نیاز می‌ توانید از آن در طول روز و قبل از فعالیت‌ های ورزشی یا سایر فعالیت‌ هایی که ممکن است باعث عرق کردن شما شود، استفاده کنید.

نکات تکمیلی

  • محدودیت‌ های استفاده : از استیک ژیلت مدل Cool Wave بر روی پوست آسیب‌ دیده، خراشیده یا تحریک‌ شده استفاده نکنید، چرا که این می‌ تواند باعث ناراحتی یا سوزش شود.
  • نگهداری محصول : محصول را در مکان خشک و خنک نگهداری کنید. از حرارت زیاد و نور مستقیم خورشید دور نگه دارید.
  • زمان انقضاء : به تاریخ انقضای محصول توجه کنید و از استفاده از آن پس از تاریخ انقضا خودداری کنید.

توضیحات تکمیلی

نوع محصول

استیک ضد تعریق

نوع پوست

انواع پوست

جنسیت

آقایان

حجم

80 میل

برند

ژیلت

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “استیک ضد تعریق ژیلت مدل Cool Wave حجم 80 گرم”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لازم است محتوای ارسالی منطبق برعرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخرو توهین باشد.
از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.
در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه‌ی نظر درباره‌ی کالا ارائه‌ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.
با توجه به ساختار بخش نظرات، از پرسیدن سوال یا درخواست راهنمایی در این بخش خودداری کرده و سوالات خود را در بخش «پرسش و پاسخ» مطرح کنید.
کیفیت ساخت:
کارایی:
امکانات و قابلیت ها:
ارزش خرید در برابر قیمت: