خودتراش 3 تیغ زنانه ونوس ژیلت همراه با 2 سری یدک مدل Smooth

ویژگی‌های محصول
  • نوع محصول: خودتراش
  • جنسیت: بانوان
  • خاصیت: اصلاح نرم و لطیف
  • برند: ونوس
فروشنده: Milad
گارانتی برادران احمدی
موجود در انبار برادران احمدی
موجود در انبار
  • ارسال توسط فروشگاه اینترنتی برادران احمدی
بازگشت
Milad
(عضویت: 1403-06-17)
0% رضایت از کالا (0 نفر)
کاملا راضی
کاملا ناراضی
بازگشت
  • ارسال توسط فروشگاه اینترنتی برادران احمدی
    جهت سفارش عمده این محصول لطفا از طریق واتساپ با ما در تماس باشید.

420,000 تومان

توضیحات

  • تیغه های باکیفیت
  • حاوی نوارصابونی
  • ضد حساسیت، التهاب و سوختگی
  • اصلاح نرم و لطیف
  • رایحه چای سفید
  • مناسب پوست حساس بانوان

در دنیای مدرن امروز، مراقبت از پوست و زیبایی اهمیت ویژه‌ ای پیدا کرده است. یکی از ابزارهای اصلی در این زمینه، خودتراش‌ ها هستند که نه تنها به اصلاح مو ها کمک می‌ کنند، بلکه نقش بسزایی در حفظ لطافت و نرمی پوست دارند. خودتراش 3 تیغ زنانه ونوس ژیلت همراه با 2 سری یدک مدل Smooth یکی از محصولات برجسته در این عرصه است.

خودتراش 3 تیغ زنانه ونوس ژیلت همراه با 2 سری یدک مدل Smooth

کیفیت ساخت خودتراش 3 تیغ زنانه ونوس

طراحی و ساختار : خودتراش ونوس ژیلت با سه تیغ تیز و با کیفیت بالا، به گونه‌ ای طراحی شده است که بتواند به راحتی و با دقت بسیار بالا، مو های زائد را حذف کند. این تیغ‌ ها به خوبی با شکل بدن سازگار هستند و قابلیت انعطاف‌ پذیری بالایی دارند که از آسیب به پوست جلوگیری می‌ کند. همچنین، وجود سری‌ های یدک این امکان را فراهم می‌ آورد که در صورت کند شدن تیغ‌ ها، به آسانی و بدون نیاز به خرید یک خودتراش جدید، از تیغ‌ های تازه استفاده کرد.

عملکرد و کارایی : یکی از ویژگی‌ های برجسته مدل Smooth، استفاده از تکنولوژی لایه‌ های مرطوب‌ کننده است که به کاهش اصطکاک و ایجاد نرمی در روند اصلاح کمک می‌ کند. این لایه‌ ها باعث می‌ شوند که پوست پس از اصلاح نرم و لطیف باقی بماند و از ایجاد خارش یا تحریکات پوستی جلوگیری شود. همچنین، طراحی ارگونومیک دسته این خودتراش، استفاده از آن را به شدت راحت و ساده کرده است.

خودتراش 3 تیغ زنانه ونوس ژیلت همراه با 2 سری یدک مدل Smooth

دریافت سایر محصولات بهداشت زنان 

نحوه ی استفاده از خودتراش 3 تیغ زنانه ونوس

آماده‌ سازی پوست : قبل از هر چیزی، پوست باید آماده شود. برای این منظور، توصیه می‌ شود که قبل از اصلاح، پوست خود را با آب گرم شستشو دهید تا تمامی آلودگی‌ ها و چربی‌ ها از بین برود. همچنین می‌ توانید از یک ژل یا کرم اصلاح استفاده کنید تا سطح پوست نرم‌ تر شده و امکان اصلاح بهینه‌ تر فراهم گردد.

انتخاب ناحیه اصلاح : بعد از آماده‌ سازی پوست، ناحیه‌ ای که قصد دارید اصلاح کنید را مشخص نمایید. در صورت نیاز، از یک آینه با نور مناسب برای دید بهتر استفاده کنید. این کار به شما کمک می‌ کند تا بتوانید بدون ایجاد هیچ‌ گونه آسیب یا هیچ‌گونه عارضه‌ای، اصلاح دقیقی داشته باشید.

استفاده از خودتراش : با ملایمت و بدون فشار زیاد، خودتراش را در زاویه مناسب بر روی پوست قرار دهید. توجه داشته باشید که هیچ‌ گاه از فشار زیاد برای اصلاح استفاده نکنید، بلکه اجازه دهید تیغه‌ ها خود به خود بر روی پوست حرکت کنند. این کار باعث کاهش خطر خراش یا آسیب به پوست می‌شود.

تمیز کردن و نگهداری : پس از اتمام اصلاح، تیغه‌ ها را با آب بشویید تا مو های باقی‌ مانده از آنها پاک شوند. این اقدام نه تنها باعث افزایش طول عمر خودتراش می‌ شود، بلکه از هر گونه عفونت یا التهاب پوست نیز جلوگیری خواهد کرد.

توضیحات تکمیلی

نوع محصول

خودتراش

جنسیت

بانوان

خاصیت

اصلاح نرم و لطیف

برند

ونوس

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “خودتراش 3 تیغ زنانه ونوس ژیلت همراه با 2 سری یدک مدل Smooth”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لازم است محتوای ارسالی منطبق برعرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخرو توهین باشد.
از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.
در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه‌ی نظر درباره‌ی کالا ارائه‌ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.
با توجه به ساختار بخش نظرات، از پرسیدن سوال یا درخواست راهنمایی در این بخش خودداری کرده و سوالات خود را در بخش «پرسش و پاسخ» مطرح کنید.
کیفیت ساخت:
کارایی:
امکانات و قابلیت ها:
ارزش خرید در برابر قیمت: