واکس مو نیوول مدل STRONG حجم 150 میل

ویژگی‌های محصول
  • نوع: واکس مو
  • نوع مو: انواع مو
  • برند: New well
  • جنسیت: آقایان و خانم ها
  • حجم: 150 میلی لیتر
فروشنده: Milad
گارانتی برادران احمدی
موجود در انبار برادران احمدی
موجود در انبار
  • ارسال توسط فروشگاه اینترنتی برادران احمدی
بازگشت
Milad
(عضویت: 1403-06-17)
0% رضایت از کالا (0 نفر)
کاملا راضی
کاملا ناراضی
بازگشت
  • ارسال توسط فروشگاه اینترنتی برادران احمدی
    جهت سفارش عمده این محصول لطفا از طریق واتساپ با ما در تماس باشید.

تماس بگیرید

توضیحات

به طور کلی، واکس مو نیوول مدل STRONG حجم 150 میل گزینه‌ ای مناسب برای تمامی افرادی است که به دنبال محصولی با کیفیت بالا و نتایج قابل توجه هستند.

موها همواره یکی از اجزاء مهم در زیبایی و استایل شخصی هر فرد به شمار می‌ روند. از این رو، انتخاب محصولات مناسب برای مراقبت و آرایش موها امری حیاتی است. یکی از این محصولات که به تازگی توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده، واکس مو نیوول مدل STRONG حجم 150 میل است. این واکس مو با حجم 150 میلی‌لیتر، با ویژگی‌ های منحصر به فرد خود، به بهبود و کنترل حالت مو کمک شایانی می‌ کند.

واکس مو نیوول مدل STRONG به دلیل ترکیبات خاص و فرمولاسیون پیشرفته‌ اش، برای انواع مختلف موها مناسب است و می‌ تواند به حفظ استایل دلخواه در طول روز کمک کند. این محصول به کاربر این امکان را می‌ دهد که با استفاده آسان و سریع، به حجمی قوی و ماندگار دست یابد. در ادامه، به بررسی ویژگی‌ ها و مزایای این واکس مو خواهیم پرداخت و نقش آن در بهبود ظاهر و سلامت موها را بیشتر مورد تحلیل قرار خواهیم داد.

واکس مو نیوول مدل STRONG حجم 150 میل

برای مشاهده محصولات بیشتر واکس مو 

محصول واکس مو نیوول مدل STRONG با حجم 150 میل

یکی از برترین گزینه‌ های موجود در بازار برای افرادی است که به دنبال تثبیت و فرم‌ دهی موهای خود هستند. این واکس با فرمولاسیون ویژه‌ای ترکیب شده است. که به موها حجم و درخشندگی می‌ بخشد و در عین حال از شکنندگی آن‌ها ممانعت می‌کند. قدرت حفظ حالت این محصول در طول روز، این اطمینان را به مصرف‌کننده می‌دهد که موهایش تحت تأثیر عوامل جوی و محیطی قرار نخواهند گرفت.

از ویژگی‌ های بارز این واکس، قابلیت شستشوی آسان آن است که باعث می‌ شود به راحتی بتوانید آن را از روی موها پاک کرده و بدون هیچ‌گونه باقی‌ مانده‌ای، به روال عادی مراقبت از موهایتان ادامه دهید. همچنین، عدم ایجاد چسبندگی و سنگینی بر روی موها، احساس سبکی و راحتی را به مصرف‌کننده منتقل می‌ کند. به طور کلی، واکس مو نیوول مدل STRONG حجم 150 میل گزینه‌ ای مناسب برای تمامی افرادی است که به دنبال محصولی با کیفیت بالا و نتایج قابل توجه هستند.

واکس مو نیوول مدل STRONG حجم 150 میل

توضیحات تکمیلی

نوع

واکس مو

نوع مو

انواع مو

برند

New well

جنسیت

آقایان و خانم ها

حجم

150 میلی لیتر

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “واکس مو نیوول مدل STRONG حجم 150 میل”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لازم است محتوای ارسالی منطبق برعرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخرو توهین باشد.
از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.
در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه‌ی نظر درباره‌ی کالا ارائه‌ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.
با توجه به ساختار بخش نظرات، از پرسیدن سوال یا درخواست راهنمایی در این بخش خودداری کرده و سوالات خود را در بخش «پرسش و پاسخ» مطرح کنید.
کیفیت ساخت:
کارایی:
امکانات و قابلیت ها:
ارزش خرید در برابر قیمت: